fbpx
MAFIA DIN PORTUL GIURGIU  ZONA LIBERA GIURGIU:   ZONA UNDE SE ASCUND CLANURILE DE INFRACTORI

MAFIA DIN PORTUL GIURGIU ZONA LIBERA GIURGIU: ZONA UNDE SE ASCUND CLANURILE DE INFRACTORI

ZONA LIBERA GIURGIU:

 ZONA UNDE SE ASCUND CLANURILE DE INFRACTORI

 CAZUL AGER LEASING IFN SA

Şos. PORTULUI Nr. 2, structura mafiota recunoscuta prin tunurile date, a impresionat pana si organizatiile mafiote, atat din vest, cat si din est.

 A fost sesizat PARCHETUL EUROPEAN, dar si o serie de organizatii si entitati internationale, privind faptele grupului Savin Bogdan Mihail si membrii familiei sale, dar si sistemul de inalte protectii conferite de ofiteri din anumite structuri.

AGER LEASING IFN SA are si o filiala in capitala tarii, locatie de unde opereaza tepele ticluite cu inalti demnitari si ofiteri:

Filiala Floreasca, Sector 2, Bucuresti, Calea Floreasca Nr. 212, Cod Postal 014472

Contractele dubioasei firme Ager Leasing, firma care a castigat, pe banda rulanta, contracte cu Statul Roman.

Statul Roman a fost, de atatea ori, inselat si prejudiciat.

Epoletii din spatele acestor contracte si sprijin ulterior, masiv, pentru protectia sefului acestei structuri clandestine, subterane: Mihail Bogdan Savin

 Contractul cu Politia

In timp ce fostul ministru de Interne, domnul Cristian David, a cerut DNA sa ancheteze licitatia organizata pentru achizitia autospecialelor de politie iar seful Politiei, Gheorghe Popa, sustine ca DGA si Directia de Investigare a Fraudelor din IGPR etc nu au sesizat niciun fel de incalcari ale legii, presa dezvaluie cine se afla in spatele firmei care a castigat licitatia.

Astfel, potrivit jurnalistilor de la Newsin, firma Subaru Motors Trading a cerut Curtii de Apel Bucuresti sa constate ca IGPR a cumparat 300 de autospeciale 4×4 de patrulare pentru politia rurala de la un ofertant care, sustine distribuitorul, nu ar avea dreptul sa vanda produse Subaru, aceasta firma avand, insa, si alte contracte cu institutii publice.

Este vorba despre societatea Ager Leasing IFN, care a castigat majoritatea contractelor de achizitie cu Ministerul de Interne.

In replica, Inspectoratul General al Politiei Romane a precizat atunci ca societatea Ager Leasing IFN a fost singura care a raspuns anuntului de participare la licitatia pentru cele 300 de autospeciale 4X4 destinate Politiei Rurale si a fost declarata castigatoare.

Potrivit datelor de la Registrul Comertului, societatea Ager Leasing IFN este detinuta de Mihail Bogdan Savin, actionar majoritar.

Despre acesta, presa a scris, de-a lungul timpului, ca a primit mai multe contracte cu societati de stat sau institutii, inclusiv cu Ministerul de Interne. Potrivit cotidianului „Ziua”, aceasta firma a vandut Ministerul Administratiei si Internelor, in 2006, cele 6.000 masini Dacia Logan date politiei, la un pret ajuns sa fie dublu fata de cel la poarta fabricii.

Favorizat de toate regimurile

Infiintata in 1999, firma de Ager Leasing IFN finanteaza achizitia de vehicule, echipamente si utilaje, precum si imobile. Ager Leasing este membra a Asociatiei Societatilor Financiare – ALB Romania de la inceputul acestui an, transferandu-se de la Asociatia Societatilor de Leasing din Romania.

Firma apartine omului de afaceri Mihail Bogdan Savin, un apropiat al chestorul Nicolae Berechet si al conducerii societatii Electrica, scriau jurnalistii de la Ziua pe 22 decembrie 2006, care sugerau ca de pe urma acestei amicitii ar proveni si contractele obtinute cu IGPR de Electrica SA.

Savin, aflat in topul celor mai bogati 100 de oameni din Romania, a fost acuzat de oficiali ai Ministerul de Finante ca la nivelul lui 2002, ar fi fraudat statul cu aproape 20 de miliarde de lei.

Omul de afaceri a reusit insa sa fie in gratiile tuturor guvernelor din ultima perioada. Ager Leasing si-a inceput contractele pe banii statului in 2002, atunci cand a primit 2,2 milioane de euro de la Societatea Romana de Televiziune pentru un set de computere si servere.

Intre anii 2002-2004, societatea lui Savin a primit mai multe cofinantari de la Ministerul Dezvoltarii si Prognozei.

In 2004, in urma prieteniei cu chestorul Berechet, Ager Leasing a primit fara licitatie un contract din partea Inspectoratului General al Politiei Romane, in valoare de 540 miliarde lei vechi (peste 13 milioane de euro), pentru achizitia a 1.500 de autoturisme Dacia Solenza. La vremea respectiva, in urma unui scandal mediatic, s-a vorbit despre aproximativ 5 milioane de euro.

Spre sfarsitul anului 2004, societatea lui Savin a mai primit 12,4 milioane de euro de la Electrica SA, pentru achizitia a 1.700 autovehicule.

In 2005, Primaria Iasi a achizitionat prin licitatie 50 de autobuze Maz de la cuplul de firme Ager Leasing si Dunarea SRL, la pretul de 200.000 de euro bucata.

(vezi detalii:  https://ziare.com/stiri/ancheta/cine-este-ager-leasing-firma-care-a-castigat-contractul-cu-politia-435359)

Detaliile actiunilor mafiote ale grupului de crima organizata, condus de Bogdan Savin, au fost relatate de presa, in fond:

După ce Poliţia a plătit cu demiterea lui Gheorghe Popa achi­ziţionarea Loganurilor la preţul de peste 70.000 de euro de la Ager Leasing, iată că aceeaşi firmă are lipici la mai toate structurile din cadrul instituţiilor subordonate Mi­nisterului de Interne şi Reformei Administrative (MIRA). Po­trivit informaţiilor noastre, SRI şi Jandarmeria Ro­mână au mers pentru achiziţionarea maşinilor pe mâna ace­leiaşi fir­me. Deşi contestată de o contracandidată pe motiv că oferta pre­zentată în cadrul licitaţiei organizate de Jandarmerie „este ne­conformă cu realitatea”, firma Ager Leasing continuă să de­ţină supremaţia, fiind „regina” licitaţiilor de acest gen. Până una, alta povestea continuă.

După ce IGPR a plătit cu demiterea lui Gheorghe Popa achiziţionarea Loganurilor la preţul de peste 70.000 de euro bucata de la firma Ager Leasing, iată că aceeaşi firmă va furniza autospeciale de patrulare şi intervenţie şi pentru Jandarmeria Română.

Scandalul achiziţionării Loganurilor cu dotări de peste 70.000 de euro a făcut “furori” printre mai marii Poliţiei Române. Şi când povestea părea să se fi încheiat,  a ieşit la iveală că şi SRI a achiziţionat maşini de la firma Ager Leasing, societate preferată atât de IGPR, cât şi, mai nou, de Jandarmeria Română.

“Da, aşa este, urmează să achiziţionăm maşini pentru mai multe loturi, cam vreo 600 – autospeciale de patrulare şi intervenţie, microbuze, autobuze – necesare pentru dotarea Jandarmeriei. La licitaţie s-au înscris mai multe firme, printre care la unul dintre loturi şi Ager Leasing, fiind singura candidată pe acel lot. Oricum, nu s-a finalizat nimic. Au fost începute formalităţile, dar aşteptăm să vedem care sunt firmele câştigătoare pentru cele cinci loturi. Un lucru e clar, licitaţia va fi câştigată de firma cu cele mai scăzute oferte”, ne-a declarat Dan Despina, purtătorul de cuvânt al Jandarmeriei Române. Dar ca să nu se mai repete scandalul, surse din cadrul Jandarmeriei ne-au declarat că o maşină va ajunge cu tot cu dotări la 17.000 de euro.

CINE PIERDE, CINE CĂŞTIGĂ?
La licitaţiile pentru dotarea instituţiilor subordonate Ministerului de Interne şi al Reformei Administrative (MIRA) firma Ager Leasing ocupă deja un loc de cinste.  Ca o adevărată veterană a licitaţiilor, nu ratează nimic, iar ofertele ei (chiar dacă au costat Poliţia Română peste 70.000 de euro pe maşină) ies aproape întotdeauna câştigătoare în defavoarea contracandidatelor. Şi, uite aşa, când la mijloc sunt prinşi mulţi bani şi interese pe măsură lupta nu este niciodată uşoară sau cinstită. Aşa se face că în zilele noastre licitaţiile au devenit un fel de Fata Morgana!

FĂRĂ CONCURENŢĂ
Caz concret: contestaţia depusă de firma SC Porsche Leasing România IFN SA – o altă participantă la licitaţia pentru achiziţionarea autospecialelor din Jandarmeria Română şi bineînţeles contracandidată a celebrei Ager Leasing. Firma în cauză a trimis la data de 28 octombrie 2008 o contestaţie adresată Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor prin care solicită “autorităţii contractante să reevalueze oferta SC Ager Leasing IFN SA, cerând precizări şi documente doveditoare cu privire la dotările promise”. Mai mult, contestaţia firmei Porsche mai cerea “obligarea autorităţii contractante de a solicita ofertantului SC Ager Leasing IFN SA atât autorizaţia de livrare de la firma American International Radio pentru sistem de controller GPS extern, precum şi documentul care atestă respectarea normei R26 pentru sistemul de prindere al rampei luminoase pe vehicul”. Cu alte cuvinte, până la proba contrarie, Porsche Leasing România consideră “oferta SC Ager Leasing ca neconformă din punct de vedere al cerinţelor documentaţiei de atribuire”.

“CONTESTAŢIE TARDIVĂ”
După ce a “analizat” probabil minuţios neregulile semnalate, Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor a respins contestaţia, considerând-o “tardiv introdusă”. Până când licitaţiile vor fi luate în serios şi tratate ca atare, firma Ager Leasing va rămâne “mama epoleţilor” şi cea mai bună “ofertantă” pentru structurile MIRA.

(mai multe detalii aici: https://jurnalul.ro/stiri/observator/licitatiile-un-fel-de-fata-morgana-ager-leasing-mama-epoletilor-138804.html)

Conform portalului EMIS (https://www.emis.com/php/company-profile/RO/Ager_Leasing_IFN_SA_en_1466705.html)

Ager Leasing IFN SA was established in 1999 as a Romanian private company and is one of the biggest leasing companies with 100% Romanian private capital. Since 2003 Ager Leasing IFN SA is a member of the Association of the Romanian Leasing Companies – member of LEASEUROPE which plays a major role on the leasing market.

Conform G4 media, BOGDAN MIHAIL SAVIN este omul de afaceri anchetat de Parchetul general pentru înșelăciune de 3 milioane de euro căruia un polițist i-ar fi cerut mită 1,1 milioane de euro ca să îi claseze dosarul:

Omul de afaceri Bogdan Mihail Savin, proprietarul grupului Ager, este cel căruia i-ar fi pretins mită 1,1 milioane de euro polițistul Marius Fleancu de la Parchetul General, asa cum au declarat pentru G4media.ro, surse judiciare.

Omul de afaceri a fost anchetat într-un dosar de înșelăciune cu prejudiciu de 3 milioane de euro, instrumentat de procuroarea Parchetului General, Elena Iordache zisă Lenți, iar polițistul Marius Fleancu lucra la caz. Potrivit DNA, el ar fi cerut banii în perioada februarie-aprilie 2020 și ar fi promis că instrumentează cazul astfel încât să fie clasat. În plus, polițistul i-ar fi promis afaceristului anchetat că vorbește cu procurorul de caz și șeful acestuia ca să fie de acord cu închiderea dosarului.

Omul de afaceri Bogdan Mihail Savin a devenit cunoscut după ce, în 2007, a vândut Poliției celebrele Loganuri de 70.000 de euro. Dosarul a fost clasat însă de DNA în 2010.

Bogdan Savin este proprietarul grupului Ager. Potrivit datelor de la Registrul Comerțului, el controlează societățile Jad Investment, Ager Investment, Ager Business Management şi Voyager. A fost asociat și în fimele Ager Business Tech și Vital Management. Firma Ager Leasing, cea care a vândut Loganurile Poliției, a intrat în insolvență în 2017.

Prin firmele sale, Savin a făcut nenumărate afaceri cu statul, consemnate de presă, cum ar fi contracte cu Nuclearelectrica de peste 6 milioane de euro.

Potrivit topului Forbes de acum 10 ani, Bogdan Mihail Savin avea o avere de 9-10 milioane de euro și afaceri în IT și leasing. El a sponsorizat PDL, pe vremea președintelui Traian Băsescu.

Context: Astfel, polițistul Marius Fleancu, delegat la Parchetul general, a fost arestat de Tribunalul București, la cererea DNA, in anul 2020, fiind acuzat de luare de mită și trafic de influență.

Surse:

https://www.g4media.ro/surse-cine-e-omul-de-afaceri-anchetat-de-parchetul-general-pentru-inselaciune-de-3-milioane-de-euro-caruia-un-politist-i-ar-fi-cerut-mita-11-milioane-de-euro-ca-sa-ii-claseze-dosarul.html

 

Ager Leasing nu este la primul contract cu statul. Prima dintre marile afaceri ale familiei Savin a fost contractul din cu Societatea Română de Televiziune pentru un set de servere şi computere. În urma înţelegerii, societatea lui Savin a primit exact 2,2 milioane de euro. Datorită relaţiei (cunoscută şi, întrucâtva, recunoscută) de bună prietenie dintre Savin şi chestorul Nicolae Berechet, Ager Leasing a primit, dar fără licitaţie (!), un contract (aşa-zis de probă), din partea IGP, în valoare de 540 miliarde lei vechi pentru achiziţia a 1.500 de autoturisme Dacia Solenza. Epopeea afacerilor profitabile cu fondurile statului a continuat pentru Mihail Bogdan Savin, a continuat, firma condusă de acesta a mai primit alte 12,4 milioane de euro, banii fiind destinaţi tot achiziţionării de maşini. De data aceasta a fost vorba despre 1.700 de autovehicule, destinate Electrica SA, înainte ca societatea să intre în privatizare, când trăia din bani de la bugetul de stat.

Pentru cei interesaţi de detalii, mai adăugăm că Mihail Bogdan Savin a apărut şi în celebrul Armaghedon al şefilor Poliţiei, unde patronul Ager Leasing a fost presupus ca beneficiarul unor returnări ilegale de TVA de zeci de miliarde de lei vechi, în anul 2002, din partea autorităţilor fiscale din Giurgiu. Operaţiunea de returnare ilegală de TVA a fost confirmată, abia la sfârşitul anului 2004, de chiar şeful Gărzii Financiare de atunci, Nicolae Plăiaşu.

Pe aceasta linie se inscribe si contractul cu scandal cât CNSAS:

http://revistaflacara.ro/scandalul-logan-o-castana-prea-fierbinte/

 

Verificările efectuate in ceea ce-l priveste, pe Bogdan Mihail Savin, cu o unitate de măsură specială, avand in vedere componența familială și distribuția parților, in Ager Leasing: Bogdan Mihail Savin cu 99,9 la sută, Daniel Octavian Savin cu 0,07 la sută, Zoe Lelia Savin 0,004 la sută şi Anca Mioara Savin 0,004 la sută.

 

Vom continua seria dezvaluirilor noastre, in avampremiera actiunilor Parchetului European, sperand, de aceasta data, si in autosesizarea institutiilor de stat abilitate, romanesti, intre care si unitatile de parchete centrale, cu atributii si competente legale si materiale, avand in vedere gravele fapte comise de acest  grup de crima organizata, transfrontaliera, disimulat, ascuns, camuflat in Zona Libera Giurgiu, alaturi de alte grupuri transnationale, tolerate si intretinute si protejate de oameni cu functii de comanda, din institutii centrale si internationale, care livreaza sprijin grupului SAVIN Mihail Bogdan, lider perseverent si staruitor, in ceea ce priveste comiterea de infractiuni, la o asemenea dimensiune si pe aceasta indelungata perioada, de aproape 20 de ani, interval in care nimeni nu a aplicat vreo solutie legala, in pofida faptelor descrise in acest articol.

 

Editiile noastre viitoare vor prezenta, in fond, modul de actiune ticluit, in coautorat si complicitate cu inalti demnitari si reprezentanti ai statului, care au acordat intreaga si inalta lor protectie, alaturi de conferirea unor sisteme de avantaje prin care acestia si-au exercitat, cu rea credinta, rolurile, atributiile si competentele, pentru a acoperi si ascunde faptele si raspunderea penala cvasi-grevata si pseudo-(ne)retinuta in sarcina acestui personaj sinistru, care a utilizatat, in asa-zisele sale afaceri, cu success, in piata, prin vehicolul operat – firma Ager Leasing – cu atata succes, de atatia ani, metode ilegale, prin care direct si nemijlocit, SAVIN Bogdan Mihail, a reusit sa saboteze, sa submineze, sa insele si sa prejudicieze, cel mai mare producator de energie privata din Romania.

Astfel, Grupul Savin Bogdan Mihail a avut o contributie esentiala la prabusirea sistemului energetic national al Romaniei.

 

Acest articol a fost citit de 63 ori

Echipa Global Media nu a solicitat si nu a acceptat nicio forma de finantare din fonduri guvernamentale. Spatiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvaziva.Daca iti place ce facem, poti contribui si tu la sustinerea echipei Gobal Media si a presei libere.

Sustine Echipa Global Media

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *